הארכת ההסכם הקיבוצי - יישום תוספת השכר
עובדות ועובדים יקרים,
בהתאם להוראות ההסכם הקיבוצי, במשכורת חודש ינואר המשולמת ב -1 לפברואר 21
תתבצע תוספת שכר בשיעור של 2%.
כמו כן יתבצע תשלום רטרו למשכורות נובמבר 20, דצמבר 20.
בברכה,
עובדות ועובדים יקרים,
בהתאם להוראות ההסכם הקיבוצי, במשכורת חודש ינואר המשולמת ב -1 לפברואר 21
תתבצע תוספת שכר בשיעור של 2%.
כמו כן יתבצע תשלום רטרו למשכורות נובמבר 20, דצמבר 20.
בברכה,
עובדות ועובדים יקרים,בשעה טובה ולאחר מאמץ רב בשבועות האחרונים, הממונה על השכר באוצר אישר את הארכת.( ההסכם הקיבוצי. (תקופת הארכת ההסכם הינה עד ל 30.9.2022עיקרי ההסכמות: הארכת ההסכם הקיבוצי בשלמותו בקידום שכר לעובדי הסגל המנהלי של 2% לשנה משכרהבסיס, במשכורת חודש נובמבר המשולמת ב 1 בדצמבר. (יישום התשלום באופן רטרואקטיבייינתן במשכורת הקרובה.): 2. פריסת המענק.
עובדות ועובדים יקרים!ברצוננו להביא לידיעתכם סקירה קצרה על נושא ההסעדה בקריית האו"פ ברעננה כפי שאנו רואים אתהדברים והפעולות שאנו עשינו ועושים בנדון.בשנתיים האחרונות עובדים רבים באו"פ וועד הסגל המנהלי מצביעים על התנהלות לקויה סביב ענייןהפעלת חדר האוכל הבשרי והקפיטריה החלבית בקריית האו"פ ברעננה.לצערנו, אנו מוצאים כי הרבה מתשומת הלב של הוועד המנהלי מופנית לנושא ההסעדה.
לחברות וחברי הסגל המנהלי שלום רב, לכל העובדים הרשומים לעמותה, רצ"ב מכתב מ"שחר און" בנושא, הארכת תוקף זכאות למימוש סמינרים הוארכה בהתאם הפירוט הבא – זכאות לשנת 2020 ולמי שלא ניצל זכאות 2019 נשארה יתרה של 50% מהזכאות. יארכו עד 01/07/2021 במקום 28/02/2021 החלה ההרשמה לשנת 2021 לעמותת שחר און - http://www.amitnet.co.il/ זכויות העמיתים.
עובדות ועובדים יקרים, ברצוננו לעדכן כי דבורה נאמן - מזכירת הוועד סיימה את תפקידה. את מקומה ממלאת דנה גרין. אנו מאחלים לדנה הצלחה בתפקידה החדש והיא עומדת לרשותכם בכל שאלה או בקשה. טלפון מזכירות הוועד: פנימי - 2674 קו חיצוני – 09-7780674 שעות פעילות המזכירות הינם: א',ב',ג',ה' - 10:00 – 14:00 ד' - 12:00- 16:00
עובדים יקרים! ברצוננו לעדכנכם כי לאחר החזרה מחופשת ראש השנה בשבוע הבא, יפעל חדר האוכל הבשרי במתכונת מצומצמת וזאת בכדי להמשיך ולתת מענה לעובדים שיגיעו לרעננה תחת מגבלות כמות העובדים בתקופת הסגר. בחדר האוכל יוגשו מנות במגשית בתפריט מצומצם – שניצל / חזה / קבב / מנה נוספת מתחלפת ובתוספת צ'יפס / ירקות קלויים. בתקווה.
עובדות ועובדים יקרים! השבוע אנו מציינים שלושה חודשים לפתיחת חדר האוכל הבשרי בתפעול ועד הסגל המנהלי. לשם כך החלטנו לקיים מחר ארוחה חגיגית בסגנון יווני. באופן חד פעמי תתאפשר מחר ישיבה בחדר האוכל- אנו מבקשים לשמור על הנחיות הקורונה כפי שפורסמו ע"י מחלקת ביטחון - לשמור מרחקים של 2 מטר בתור ולעטות מסכות כל הזמן..